Bedankt

Peters Cars Centre Occasions, In- en verkoop. Peter en Ton, bedankt voor de bijdrage voor de honden! De Stichting heeft een toppie auto van jullie!!!

Sterretjes staan aan de hemel, dat weet iedereen, maar ook op aarde lopen er sterretjes om je heen, mensen met een gouden hartje, die je helpen door een lief gebaar, dat geeft mens en dier weer moed, juist door de hulp van deze mensen, weet jij waarvoor en waarom je de dieren helpen moet. Bedankt voor jullie ontzettend lieve geste waarmee jullie de honden van St. dierenopvang Dumpie heel erg hebben geholpen: Repko en Leonie Lap, de moeder van Repko, de zus van Repko en de vader van Leonie.

Highways International Bunschoten Anton en Joke, jullie hebben je hart op de goede plek voor de dieren. Reuze bedankt voor jullie inzet en donatie aan de honden van  Stichting Dumpie. Jullie zijn geweldig!

Ik, Ella Haaker draag een gedichtje op aan Magda te Delft. Een sterretje ergens op aarde, dat sterretje bleek zo dichtbij, dat sterretje gaf een seintje, dat seintje maakte mij ontzettend blij, dat sterretje geeft heel veel om dieren, dat doet mij veel plezier, en het mooist van alles, dat sterretje heeft een gouden hartje, dat geeft mij weer moed in het leven, zoveel moed dat ik weer om de mens maar nog meer om de dieren ga geven. Magda bedankt.

De medewerkers van de boerenbond uit Weert, willen wij hartelijk bedanken voor hun sponsering met dierenvoeding. Stuk voor stuk geweldige mensen met een goed hart.

ING BANK Stichting Dumpie wil Senior adviseur Hypotheker, Rob Pieters, ontzettend bedanken voor alle tijd en moeite die hij voor Dumpie gedaan heeft. Zonder deze lieve man was  het zeker niet gelukt. Rob, je bent SUPER!!!!!

De vader van Evelien willen wij ontzettend bedanken voor zijn gulle gift en zijn vertrouwen in ons. Super!!

Dierenkliniek R. Roskam

Kelderweg 1 te Meliskerke *Zeeland*

Er bestaat een dierenarts met een diervriendelijk gouden hart, die twee oude poezenkindjes weer op de been heeft geholpen, helaas is het muisgrijze poppetje niet meer maar de rode heeft een ontzettend liefdevol huisje te Den Haag gevonden en heet nu Sjors.

Marian en Bert Groenendijk, ontzettend bedankt voor de donaties die jullie ons al jaren geven, trouwe lieve mensen en goede vrienden, bedankt lieverds!

Wij willen vagabondpets bedanken voor hun donatie. www.vagabondpets.com

Stichting Dumpie wil ook Theo Smolenaers van dierenspeciaalzaak Smolenaers te Weert, bedanken voor het plaatsen van een noodoproep voor de honden uit Polen op zijn website.

Lieve Agnes Mulder, ontzettend bedankt voor de lekkere maaltijd die je aan Ella gegeven hebt, en ook voor alles wat je doet voor dumpie!! Bedankt meid!   Wij, Stichting Dumpie willen onze lieve en dierbare vrienden, Lex en Marisse ontzetend bedanken voor hun steun en toeverlaat in deze moeilijke tijden voor ons. Zowel financiel als fysiek helpen ze ons door dik en dun. Deze mensen koesteren we in ons hart en in ons leven. Lex en Marysse, we zijn jullie eeuwig dankbaar!!!